BENDROSIOS NUOSTATOS
Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) sudaro susitarimą tarp Vilijos Barauskienės, individualios veiklos pažymos Nr. 1428432 (toliau – Pardavėjas) ir Jūsų, pagal kurį Pardavėjas suteiks Jums galimybę įsigyti https://lumoliving.lt/ elektroninėje parduotuvėje (toliau – E-parduotuvė) siūlomas prekes (toliau – Prekės).
Su Pardavėju galite susisiekti šiais kontaktais:
Tel.: +(370) 612 59384
El. paštas: info@lumoliving.lt
Jūs turite teisę pirkti E-parduotuvėje tik tuo atveju, jei pagal galiojančius įstatymus galite sudaryti įpareigojančią sutartį su Pardavėju, ir tik tuo atveju, jei laikysitės šių Taisyklių bei galiojančių įstatymų. Jeigu Jums mažiau nei 18 metų, pirkti E-parduotuvėje galite tik su tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimu. Pateikdami užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate 18 metų ar vyresnis asmuo arba turite tėvų ar kitų teisėtų atstovų sutikimą.
PIRKIMAS E-PARDUOTUVĖJE
E-parduotuvėje Jūs internetu galite pirkti 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą.
Jums apsilankius E-parduotuvėje ir pasirinkus Prekes, tokio pasirinkimo pagrindu suformuojamas krepšelis.
Suformavus krepšelį, turite suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms Prekėms pristatyti. Įsitikinkite, jog pateikti duomenys yra teisingi, o užsakomos Prekės atitinka Jūsų pageidavimus. Jūs turite galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš patvirtindami užsakymą. Jūsų pateikti duomenys tvarkomi Privatumo politikoje numatytais tikslais ir tvarka.
Jūs sutinkate, jog pateikdami užsakymą E-parduotuvėje, už Prekes įsipareigojate sumokėti kainą, nurodomą užsakyme. Į E-parduotuvėje ir užsakyme nurodytą Prekės kainą įskaičiuoti visi mokesčiai, tačiau neįskaičiuotas mokestis už Prekių pristatymą, kurį Jūs turėsite sumokėti papildomai (nebent E-parduotuvėje nurodyta kitaip). Kainos E-parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
Už Prekes galite atsiskaityti šiais būdais: elektroninė bankininkystė, banko pavedimas.
Mokėjimas turi būti atliktas nedelsiant po užsakymo pateikimo.
Jums patvirtinus užsakymą, Pardavėjas gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Pardavėjas. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Jūsų ir Pardavėjo yra sudaryta sutartis. Tačiau Pardavėjas privalo tokią sutartį vykdyti tik nuo to momento, kai Pardavėjas gauna mokėjimo paslaugų teikėjo patvirtinimą apie atsiskaitymą už Prekes.
Pateikus užsakymą, Jūsų nurodytu el. paštu bus išsiųstas elektroninis laiškas, kuriame nurodomos užsakytos Prekės bei Jūsų pateikti duomenys.
Pardavėjas gavęs pranešimą, jog atlikote apmokėjimą už užsakytas Prekes, įsipareigoja įvykdyti Jūsų užsakymą.
PREKIŲ SAVYBĖS IR KOKYBĖ
Prekių savybės nurodomos E-parduotuvėje prie kiekvienos Prekės aprašymo. Pardavėjas siekia užtikrinti, kad Prekės atitiktų teisės aktuose nustatytus reikalavimus ir būtų tinkamos naudoti pagal jų paskirtį.
Pateikdami užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate susipažinę su tuo ir suprantate, kad Prekės, nurodytos E-parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Jūsų naudojamo monitoriaus ar kito įrenginio ypatybių ar nustatymų. Tokie skirtumai nebus laikomi Prekių trūkumais, išskyrus atvejus, jeigu neatitikimai bus sąlygoti Pardavėjo ar su juo susijusių trečiųjų asmenų veiksmų.
Pardavėjas įsipareigoja perduoti Prekes, kurios atitinka informaciją, nurodytą E-parduotuvėje pateiktame Prekės aprašyme. Pardavėjas taip pat įsipareigoja pateikti Jums užsakyme nurodytą Prekių asortimentą ir kiekį, tačiau neatsako tais atvejais, kai perduotų Prekių asortimentas ar kiekis nėra tikslus dėl to, jog Jūs neteisingai nurodėte duomenis užsakyme, pateiktame Pardavėjui.
PREKIŲ PRISTATYMAS
Užsakydami Prekes, Jūs turite nurodyti teisingą ir visą Prekių pristatymo adresą, pašto kodą, kontaktinį telefono numerį, asmenį, kuris priims Prekes ir kitą pristatymui reikalingą informaciją. Jei dėl neteisingai nurodyto pristatymo adreso, kontaktinių duomenų atsiranda papildomų pristatymo išlaidų, Jūs prisiimate visą atsakomybę už papildomai patirtas išlaidas.
Užsakymai (išskyrus baldus; kai Prekė per didelė atsiėmimo punktui; individualiai gaminamas Prekes) pristatomi į siuntų savitarnos terminalus. Jei 5 km spinduliu nėra atsiėmimo punktų, užsakymas bus pristatytas kurjeriu.
Prekių pristatymo kaina į siuntų savitarnos terminalus – 2,99 Eur.
Baldų pristatymo kaina (už vienetą) kurjeriu priklausomai nuo tiekėjo – 16,99–59,99 Eur.
Individualiai gaminamų Prekių pristatymo kaina kurjeriu (priklausomai nuo Prekės svorio ir matmenų) – 5–18 Eur.
Pristatymo terminas E-parduotuvėje yra nurodytas prie kiekvienos Prekės. Dauguma užsakymų pristatomi per 3–8 darbo dienas. Jei prie Prekės nėra nurodyta pristatymo termino, tada užsakymo terminas yra vykdomas iki 17 d.d.
Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Jūs perkate Prekes, kurios yra užsakomos gamybai iš gamintojo atskiru susitarimu. Jei Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų kiekių, Jūs esate informuojamas apie Jūsų užsakytų Prekių trūkumą atskiru susitarimu ir numatomus gamybos bei pristatymo terminus. Kartu Jūs sutinkate, jog išimtinais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.
Atkreipkite dėmesį, kad nurodyti Prekių pristatymo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais jo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų užimtumo. Pardavėjas visada informuoja apie pristatymo statusą, sekite šią informaciją. Kai siunta išsiųsta, ją galite sekti pagal siuntos numerį pristatymo paslaugų teikėjo sistemoje.
Tais atvejais, kai Jums neatsiėmus Prekių iš siuntų savitarnos terminalo per numatytą terminą ar Prekių nepavyksta įteikti Jums per kurjerį, tokios Prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas yra anuliuojamas ir Jums grąžinami už Prekes sumokėti pinigai, atskaičius Prekių pristatymo bei kurjerio tarnybos grąžinimo mokestį.
Kai priėmę Prekes pastebite, jog siuntoje nėra užsakytos Prekės, informuokite apie tai Pardavėją nedelsdami el. paštu info@lumoliving.lt.
Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS
Sutarties atsisakymas per 14 dienų (taikoma tik vartotojams)
Jeigu perkate E-parduotuvėje kaip vartotojas (t. y., fizinis asmuo, veikiantis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais)), E-parduotuvėje pirktas Prekes (tol, kol jie nėra panaudoti) turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę (išskyrus pagal užsakymą pagamintas Prekes, kurioms gali būti taikomas ilgesnis grąžinimo laikotarpis). Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y. pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).
Atkreipiame dėmesį, kad E-parduotuvėje yra Prekių, kurios patenka į Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis, kai vartotojai neturi ankstesniame paragrafe aptartos teisės atsisakyti sutarties. Todėl negalite atsisakyti sutarties ir nenurodydami priežasties grąžinti supakuotų Prekių, jeigu jas išpakavus jos tampa netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pavyzdžiui, kojinės, apatinis trikotažas) arba pagal specialius Jūsų nurodymus gaminamų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Jūsų asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Jūsų asmeninėms reikmėms (pavyzdžiui, personalizuotos Prekės).
Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami Prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje.
Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu info@lumoliving.lt ir prisegti pirkimo įrodymą. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų terminui. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs (grąžinimo išlaidos lygios Pardavėjo nurodytiems standartiniams siuntimo įkainiams).
Grąžinant gautą ne tą Prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią Prekę reikalinga Preke (priklausomai nuo Prekės likučio sandėlyje) be papildomų siuntimo išlaidų. Neturint reikalingos Prekės, Jums bus grąžinami visi pinigai (už Prekę ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
Prekių keitimą Pardavėjas traktuoja kaip grąžinimą. Jei Jūs norite kitos Prekės ar dydžio, turite grąžinti originalią Prekę ir pateikite naują užsakymą.
Pastebėję siuntos pakuotės pažeidimus pristatymo metu, privalote nufotografuoti pažeistą pakuotę (įskaitant siuntinio etiketę), taip pat siuntos pakuotėje esančią Prekę, jei ji pažeista. Tai padaryti Jūs privalote dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Jus dėl pakuotės/Prekės pažeidimų. Apie problemą Pardavėjui Jūs turite pranešti el. paštu per 48 valandas. Atlikus tyrimą dalyvaujant kurjeriui, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už Prekę arba pakeisti Prekę (jei žala bus patvirtinta).
Jeigu atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę Jūsų sumokėtus pinigus (siuntimo išlaidos nėra grąžinamos). Tais atvejais, kai Jūs grąžinate Prekę, pirktą su nuolaida, Pardavėjas grąžins Jums už Prekę sumokėtą pinigų sumą su galiojusia nuolaida.
NETINKAMOS KOKYBĖS PREKĖS
Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo.
Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
Svarbu atkreipti dėmesį, kad Pardavėjo garantija netaikoma žalai, atsiradusiai dėl Jūsų veiksmų ar neveikimo, pavyzdžiui, netinkamo naudojimo, nelaimingų atsitikimų ir pan., po Prekių pristatymo. Be to, įprastas nusidėvėjimas dėl reguliaraus naudojimo neįeina į šios garantijos taikymo sritį.
Pastaba: Garantiniam arba remonto darbams bus priimamos tik švarios Prekės.
Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą.
Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.
INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
Prekių ženklai ir kiti žymenys, kuriais žymimos Prekės, priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims ir yra saugomi teisės aktais. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Prekes ir atskiras jų dalis taip pat priklauso Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims.
E-parduotuvėje naudojami Prekių ženklai ir logotipai, domeno vardas, pati E-parduotuvė ir interneto svetainė, kurioje ji yra talpinama, o taip pat visi atskiri jų elementai, įskaitant tekstus, fotografijas, piešinius ir visą medžiagą, esančią E-parduotuvėje bei interneto svetainėje, bet kurio E-parduotuvės ar interneto svetainės puslapio pateikimas, vaizdas bei dizainas ir visos intelektinės nuosavybės teisės į juos išimtinai priklauso tik Pardavėjui ir/ar kitiems asmenims. Jūs įsipareigojate nekopijuoti, nekeisti ar kitaip nenaudoti šių intelektinės nuosavybės objektų be atskiro rašytinio teisių turėtojo sutikimo.
ATSAKOMYBĖ
Pardavėjo atsakomybė už Prekių kokybę ir pristatymą yra nustatyta taikytinuose teisės aktuose.
Jūs turite pateikti Pardavėjui visą teisingą ir išsamią prašomą pateikti informaciją. Jūs esate atsakingi už teisingo Prekių pristatymo adreso nurodymą.
Jūs esate atsakingi už Jūsų vartotojo vardo, slaptažodžio ar kitų duomenų, leidžiančių prisijungti prie E-parduotuvės, saugumą. Vis dėlto, jei pastebėjote, jog kažkas neleistinai naudojasi Jūsų vartotojo vardu ir slaptažodžiu, nedelsdami susisiekite su Pardavėju.
PAKEITIMAI IR NUTRAUKIMAS
Pardavėjas gali kartas nuo karto keisti šias Taisykles. Naujausia (aktuali) Taisyklių versija visada bus matoma ir pasiekiama E-parduotuvėje. Prieš patvirtindami užsakymą, Jūs privalote susipažinti su tuo metu galiojančia Taisyklių redakcija. Kiekvienam užsakymui bus taikoma Taisyklių redakcija, kuri galiojo tokio užsakymo patvirtinimo metu.
Pardavėjas turės teisę bet kuriuo metu nebetęsti (nutraukti) E-parduotuvės veiklą. Toks nutraukimas neįtakos tuo metu galiojančių pirkimo-pardavimo sutarčių.
KITOS SĄLYGOS
Šios Taisyklės ir bet kuri pirkimo-pardavimo sutartis yra sudaromos ir turi būti aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
Bet kokie iš šių Taisyklių ar atskiros pirkimo-pardavimo sutarties kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, tel. (+370 5) 262 6751, el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainės adresas: https://www.vvtat.lt, prašymą ar skundą galima pateikti elektroniniu būdu per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS): https://vtis.lt/). Visų Europos Sąjungos valstybių vartojimo ginčų sprendimo įstaigų, siūlančių ikiteisminio ginčų sprendimo procedūras, sąrašas pateikiamas čia: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2. Skundą Lietuvos ir kitų ES valstybių institucijoms taip pat galima pateikti per elektroninę ginčų sprendimo platformą https://ec.europa.eu/odr/.
Visi įspėjimai ar kiti pranešimai, susiję su pirkimu E-parduotuvėje, šiomis Taisyklėmis, bus pateikiami el. paštu (siunčiant Pardavėjui – Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu, siunčiant Jums – užsakymo metu pateiktu el. pašto adresu).
Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.